Home » » Mürdüm Eriği Kompostosu

Mürdüm Eriği Kompostosu


Mürdüm Eriği Kompostosu:
Malzemeler:
1 Kilogram Mürdüm Eriği
1,5 Litre Su
1,5 Su Bardağı Toz Şeker
1 Adet Kabuk Tarçın
• Bir buçuk litre suyun içersine toz sekeri katıyoruz ve karıstıyoruz
• Ardından içine kabuklu tarçını atıyoruz ve ocağa kaynamak üzere koyuyoruz
• Mürdüm eriklerini yıkıyoruz ve ikiye bölüp içindeki çekirdeklerini çıkarıyoruz
• Ocaktaki su kaynamaya başlayınca, erikleri içine atıyoruz ve 5 dakika daha kaynatıp ocaktan alıyoruz.
• Yavaş yavaş dinlenip rengini ve suyunu bıraktığında servis edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

--Bu alandanda yorum yapabilirsiniz--

Daha önce yaptığınız tariflerle ile ilgili yorum yaparsanız, tarifi yapmak isteyenler bilgi sahibi olabilirler.

Blogger tarafından desteklenmektedir.