Home » » Blogcuların Kahramanı Bumerang..!

Blogcuların Kahramanı Bumerang..!











Bir zamanlar Yemek tarifleri üstüne kurulmuş sıradan bir blog varmış..Merak etmeyin hikaye anlatmayacağım... gelelim ortak sorunlarımıza; yazılarının okunmaması bir blog yazarı için katliam gibidir :( zaman içinde alternatif yollar aramaya koyuldum mutlaka bir yol olmalıydı blogcuların dilinden anlayan onların isteklerine cevap veren bir kurum ,kuruluş vs  olmalıydı...

Birgün bir webmaster sitesinde bloğumu güzelleştirecek eklentiler ararken Bumerangla ilgili bir yazı gördüm neyse tıklayım bari dedim adı felan  ilginç gelmişti içeriğe girdiğimde hürriyetin blogcular için kurduğu bir sistem olduğu gördüm dahada güvenim artmıştı aradığım siteyi bulmuştum mutlaka başvurucaktım..

Ve  Başvurdum...
 ''İnce eleyip sık dokumak''  deyimi tam bumeranga göre, başvuru yaptığımda baya nazlanmışlardı :( gerçektende hak eden  bloglar seçtikleri kesin bana önerdikleri tüm şartları yerine getirdiğimde platin olabilmiştim, platin üyeliğe kabul edildiğimde atomu parçalamış yada yeni bir dünya keşvetmişim gibi çok sevinmiştim..Artık üyelik tipim Platin..heyecanlanmıştım  yazılarımı yazarkafeye göndereceğim daha çok kişi bloğumu ziyaret edecek...Yaşasınn....Bumerang bana kazandırdıkları nelermiş derseniz..Google tarafından sevildim..
Gelen tekliflerden para kazandım bence en önemlisi blogculara karşılıksız destek vermesi iyi ki varsın bumerang...

Dipnoot:Bende bumeranglı olmak istiyorum diyorsanız buraya tıklayın derim.

0 yorum:

Yorum Gönder

--Bu alandanda yorum yapabilirsiniz--

Daha önce yaptığınız tariflerle ile ilgili yorum yaparsanız, tarifi yapmak isteyenler bilgi sahibi olabilirler.

Blogger tarafından desteklenmektedir.